Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Юристи групи по роботі з IT-сектором юридичної фірми Sayenko Kharenko взяли участь у розробці загального глосарію термінів у сфері інтернет-реклами під керівництвом Микити Полатайка.
Як повідомили «ЗіБ» у прес-службі юрфірми, глосарій являє собою електронний тлумачний словник термінів інтернет-маркетингу і реклами, що включає в себе визначення поширених у цій сфері понять. Глосарій допоможе учасникам ринку використовувати в єдиному значенні часто вживані терміни, що сприятиме якіснішому оформленню юридичної документації у сфері інтернет-реклами.
Створення глосарію ініціювали в Комітеті з питань інтернет-реклами Інтернет-асоціації України, оскільки у даній сфері часто використовують одні й ті ж терміни по-різному. Ініціативу підтримали і в роботі взяли участь не тільки члени комітету, а й представники інших провідних гравців ринку інтернет-реклами, а також юристи Sayenko Kharenko.
Глосарій сфери інтернет-реклами був представлений на Круглому столі з обговорення визначень та методики дослідження українського ринку інтернет-реклами, що відбувся у Києві 15 липня.