flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Підсумки проведеного анонімного опитування громадян - відвідувачів Вінницького міського суду Вінницької області у період з 15 по 19 червня 2015 року

22 лютого 2016, 16:41

              В період з 15 по 19 червня 2015 року в приміщенні Вінницького міського суду Вінницької області було проведено анонімне опитування громадян - відвідувачів суду шляхом анкетування щодо оцінки рівня організації роботи суду.

В анкеті містилися питання про роботу структурних підрозділів суду, працівників апарату суду, їх зовнішнього вигляду та ставлення до громадян, зручність перебування відвідувачів у приміщенні суду тощо.

В анкетуванні прийняло участь 30 осіб. Загалом 40% респондентів оцінили виконання посадових обов’язків працівниками апарату Вінницького міського суду Вінницької області з середнім показником «добре».

Довідкове бюро та інформаційні стенди

Майже 47% опитуваних респондентів висловили своє задоволення роботою довідкового бюро Вінницького міського суду Вінницької області, де отримують необхідну інформацію, в тому числі і в телефонному режимі. Єдина складність, що була виражена відвідувачами - це черги, що виникають через велику кількість людей біля кабінету, де розташоване довідкове бюро. Вирішенням цієї проблеми було запропоновано встановлення сучасного терміналу, де можна було б отримати інформацію про розгляд справи чи збільшення кількісного складу працівників довідкового бюро та перенесення його в окремий, більший за розміром кабінет.

Інформація, розміщена на інформаційних стендах є достатньою та зручною для використання, про що зазначили 50% респондентів. Проте висловили бажання бачити списки призначених до розгляду справ у однаковому форматі.

Відділ прийому

На думку респондентів, робота відділу прийому ставленням до громадян в середньому заслуговує на оцінку «добре». Щоправда, ще 10% відмітили своє незадоволення щодо очікування в черзі при подачі каб. №115. Відвідувачі суду висловили побажання щодо введення комп’ютерного обліку кількості аркушів документів, які подаються громадянами до суду.

Відвідувачі суду відзначили значне покращення роботи відділу з громадянами, своєчасне надання відповідей на звернення громадян та високий рівень надання допомоги відвідувачам суду при вирішенні процесуальних питань.

Відділ виконання

Згідно результатів узагальнення даних проведеного опитування, громадяни високо оцінили відношення працівників відділу виконання до відвідувачів суду.

Архівний відділ

При проведенні опитування 33% респондентів вважають, що робота архівного відділу залишає бажати кращого: 3% вважають роботу відділу незадовільною і лише 17%-м громадян сподобалась співпраця з працівниками архівного відділу.

Секретарі судового засідання

Під час опитування респонденти дали оцінку роботі секретарів судових засідань «добре»: 63% громадян зазначили, що завжди оперативно були проінформовані про час та місце розгляду своєї справи; 40% оцінили, як «добре» відношення секретарів судового засідання до учасників судового процесу.

ВИСНОВКИ

За підсумками проведеного анкетування, слід зазначити, що понад 66% відвідувачів суду користуються сайтом Вінницького міського суду Вінницької області та його сторінками у соціальних мережах Інтернету. Понад 52% громадян виразили задоволення роботою сайту, його зручність та доступність інформації зауважили, що знаходять на ньому багато необхідної для себе інформації.

Опитувані громадяни зауважили на можливості висвітлення на сайті інформації щодо перебування суддів міського суду у відпустці або відрядженні.

Отже, підсумовуючи проведене анкетування, організація роботи апарату у Вінницькому міському суді Вінницької області здійснюється на достатньому рівні. Разом з тим, дане анкетування дозволило виявити і окремі проблемні моменти в організації роботи. Деякі респонденти висловлювали пропозиції та побажання щодо покращення якості роботи Вінницького міського суду Вінницької області.

Отримані показники анкетування є стимулом для поліпшення організації апарату суду та вибору найбільш актуальних та ефективних методів виконання завдань, покладених на судову систему Конституцією України, вивчення передового досвіду та забезпеченню створення належних умов для впровадження інноваційних технологій та для подальшого вдосконалення діяльності Вінницького міського суду Вінницької області.