flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз стану ведення роботи по розгляду звернень громадян, що надійшли до Вінницького міського суду Вінницької області за друге півріччя 2015

11 січня 2016, 13:47

 Відповідно до п.8  графіку проведення внутрішніх перевірок роботи апарату

Вінницького міського суду Вінницької області на 2015рік

                      

АНАЛІЗ

стану ведення роботи по розгляду звернень громадян, що надійшли до Вінницького міського суду Вінницької області

за друге півріччя 2015

 

 

Для поліпшення діяльності, спрямованої на виконання Закону України "Про звернення громадян", Вінницьким міським судом Вінницької області з метою своєчасного виявлення причин, що призводять до порушення прав та інтересів громадян, двічі на рік проводиться узагальнення роботи зі зверненнями громадян.

Протягом другого півріччя 2015 судом проводилась системна робота щодо розгляду звернень громадян, вирішення порушених у зверненнях питань та усунення причин їх виникнення.

Робота із зверненнями громадян у Вінницькому міському суді Вінницької області організовується та ведеться на підставі таких нормативних актів:

-     Конституції України

-     Закону України "Про звернення громадян” від 02.10.1996 № 393/96.

-  Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997р. № 348.

- Указу Президента України “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування “ від 07.02.2008  109/2008

 Облік  звернень   громадян  відбувається  шляхом  їх  реєстрації в журналі реєстрації звернень громадян.

Кожне звернення оформлюється відповідно до вимог чинної Інструкції з діловодства за зверненнями громадян.

Звернення, що надходять до суду, кваліфіковано, неупереджено, об'єктивно, всебічно і вчасно перевіряються та відповідно до діючого законодавства надаються мотивовані, обґрунтовані, достовірні, повні та об'єктивні відповіді та роз'яснення.

За  друге півріччя 2015 року надійшло 13 звернень від громадян ( 6 заяв та  7 скарг), що на 5 звернень або на 27,5 % менше ніж за аналогічний період 2014 року (6 заяв та 12 скарг).

Відповідні показники за аналогічний період минулого року свідчать про змешення надходження скарг до суду на 41,5%.

Варто також зазначити, що простежується стабільність не звернення громадян з пропозиціями ( як в другому півріччі 2014 року - 0, так і в другому півріччі 2015 року - 0 )

За II півріччя 2015 року, 6 звернень надійшло поштою, 7- громадянами подавалось особисто.

Основними питаннями, що порушувались у скаргах були: на дії працівника апарату суду; щодо невиконання вимог чинного законодавства; щодо порушення права на реалізацію прав та свобод у суді.

Основними питаннями, що порушувались в заявах: щодо організації роботи суду; на дії секретаря суду.

  За результатами розгляду 2 скарг керівником апарату суду зроблено застереження та зауважено на неухильному дотриманні вимог чинного процесуального законодавства та нормативних актів, що регулюють організацію роботи в судах загальної юрисдикції, а також наголошено до виконанні покладених на працівників апарату суду обов’язків, згідно посадових Інструкцій. 

             Розгляд звернень громадян, що надійшли до суду протягом звітного періоду здійснювався з дотриманням передбачених законом строків, а саме із числа розглянутих звернень:

- розглянуто в термін до 5 діб – 0 звернень;

- розглянуто в термін до 15 діб – 3 звернення;

- розглянуто в термін до 30 діб – 10 звернень;

- розглянуто в термін до 45 діб – 0 звернення.

Звернень від учасників війни, дітей війни, інвалідів Великої Вітчизняної війни, інвалідів війни, учасників бойових дій, ветеранів праці, інвалідів I, II, III групи, одиноких матерів, матерів-героїнь, осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи, учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної праці, дітей - не надходило.

Однак, упродовж  другого півріччя 2015 року до Вінницького міського суду Вінницької області надійшло 1 звернення народного депутата України, яке було розглянуте в строк передбачений законодавством України.,

Також слід відмітити, що до Вінницького міського суду Вінницької області надійшло 13 індивідуальних звернень. Колективних звернень до суду за даний період не надходило.

Окрім цього, ні повторних, ні дублетних звернень зареєстровано не було.

Усі звернення, що надійшли до суду в II півріччі 2015 року, були розглянуті, факти, викладені в них, перевірені та надані вичерпні відповіді із дотриманням строку, передбаченого ст.20 Закону України "Про звернення громадян".  

Результати проведеного аналізу свідчать, що робота з розгляду звернень громадян у суді ведеться на належному рівні, головою суду здійснюється постійний контроль за якістю, своєчасністю та повнотою надання відповідей заявникам, проводиться аналітична робота.

Разом з тим, щоквартально на нарадах працівників апарату суду розглядаються питання про підсумки роботи зі зверненнями громадян, зокрема щодо кількості звернень, їх категорії, основних питань, що зазначаються в зверненнях, строків розгляду звернень

 

Заступник керівника апарату суду                                                       Р.В. Федорова

Керівник інформаційно-розпорядчого відділу                                    Т.М. Ісаков