Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Відповідно до п.8 графіку проведення внутрішніх перевірок роботи апарату
Вінницького міського суду Вінницької області на 2015рік
АНАЛІЗ
стану ведення роботи по розгляду звернень громадян, що надійшли до Вінницького міського суду Вінницької області
за перше півріччя 2015
Для поліпшення діяльності, спрямованої на виконання Закону України "Про звернення громадян", Вінницьким міським судом Вінницької області з метою своєчасного виявлення причин, що призводять до порушення прав та інтересів громадян, двічі на рік проводиться узагальнення роботи зі зверненнями громадян.
Протягом першого півріччя 2015 судом проводилась системна робота щодо розгляду звернень громадян, вирішення порушених у зверненнях питань та усунення причин їх виникнення.
Робота із зверненнями громадян в Вінницькому міському суді Вінницької області організовується та ведеться на підставі таких нормативних актів:
- Конституції України
- Закону України "Про звернення громадян” від 02.10.1996 № 393/96
- Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997р. № 348.
- Указ Президента України “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування “ від 07.02.2008 № 109/2008
Облік звернень громадян відбувається шляхом їх реєстрації в журналі реєстрації звернень громадян.
Головою Вінницького міського суду Вінницької області та керівником апарату суду регулярно здійснюється прийом громадян з питань організації роботи суду у встановлені дні та години.
Кожне звернення оформлюється відповідно до вимог чинної Інструкції з діловодства за зверненнями громадян.
При розгляді звернень громадян забезпечується створення необхідних умов для реалізації конституційних прав громадян.
Звернення, що надходять до суду, кваліфіковано, неупереджено, об'єктивно, всебічно і вчасно перевіряються та відповідно до діючого законодавства надаються мотивовані, обґрунтовані, достовірні, повні та об'єктивні відповіді та роз'яснення.
У Вінницькому міському суді Вінницької області дотримуються терміни розгляду та надання відповідей на звернення громадян, встановлені Законом України "Про звернення громадян".
За перше півріччя 2015 року надійшло 16 звернень від громадян ( 5 заяв та 11 скарг), що на два звернення або на 12,5 % більше ніж за аналогічний період 2014 року ( 6 скарг та 8 звернень).
Відповідні показники за аналогічний період минулого року свідчать про збільшення надходження скарг до суду на 37,5%, разом з тим про зменшення заяв на 16,67%.
Варто зазначити, що простежується стабільність не звернення громадян з пропозиціями ( як в першому півріччі 2014 року - 0, так і в першому півріччі 2015 року -0 )
Основні питання, що порушувались у скаргах: щодо невиконання вимог чинного законодавства; на тяганину в суді; на дії працівника апарату суду; щодо забезпечення реалізації прав та свобод в суді.
Основні питання, що порушувались в заявах: щодо порушення прав секретарями судових засідань; щодо роз’яснення по неправомірному рішенню суду.
Розгляд звернень громадян, що надійшли до суду протягом звітного періоду здійснювався з дотриманням передбачених законом строків, а саме із числа розглянутих звернень:
- розглянуто в термін до 5 діб – 0 звернень;
- розглянуто в термін до 15 діб – 3 звернення;
- розглянуто в термін до 30 діб – 10 звернень;
- розглянуто в термін до 45 діб – 1 звернення.
Звернень від учасників війни, дітей війни, інвалідів Великої Вітчизняної війни, інвалідів війни, учасників бойових дій, ветеранів праці, інвалідів III групи, одиноких матерів, матерів-героїнь, осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи, учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної праці, дітей - не надходило.
Натомість, надійшло 5 звернень від осіб з I групою інвалідності, 1 звернення від інваліда II групи, 1 звернення від дитини-інваліда.
Також слід відмітити, до Вінницького міського надійшло 13 індивідуальних звернень та 2 колективні скарги.
Крім того було зареєстровано 1 повторне звернення, дублетних звернень не зареєстровано. На відмінну від першого півріччя 2014 року, де було зареєстровано 2 повторних звернення та 1 дублетне.
Усі звернення, що надійшли до суду в І півріччі 2015 року, були розглянуті, факти, викладені в них, перевірені та надані вичерпні відповіді із дотриманням строку, передбаченого ст.20 Закону України "Про звернення громадян".
Результати проведеного аналізу свідчать, що робота з розгляду звернень громадян у суді ведеться на належному рівні, головою суду здійснюється постійний контроль за якістю, своєчасністю та повнотою надання відповідей заявникам, проводиться аналітична робота.
Заступник керівника апарату суду Р.В. Федорова
Керівник інформаційно-розпорядчого відділу Т.М. Ісаков