Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Звернення громадян розглядаються в терміни, передбачені Законом України “Про звернення громадян”, Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, установах, організаціях незалежно від форми власності”, а також з дотриманням строків, передбачених Законами України “Про статус народного депутата України”, “Про статус депутатів місцевих Рад”.
За 2013 рік до суду надійшло 51 звернення громадян.
Заяв - 28. Із них - 9 повторних, скарг - 22, пропозицій - 1. Дублетних – не надходило.
Скарги, заяви, які надходили до суду характеризувались наступним чином, зокрема:
переважена більшість - скарги на роботу працівників апарату суду, скарги на судові рішення та вироки.
Поодиноко скарги на тяганину в судах та інші питання забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян.
Розгляд звернень громадян за перше півріччя 2014 року за суб’єктами розгляду характеризується наступним чином:
- розглянуто - 16 звернень, скарг – 6, із них колективних -1.
Заяв – 9, із них повторних - 2, колективних – 2, 1 заява - від народного депутата. Дублетне - 1.
По кожному надана обґрунтована відповідь.
Основні питання, що порушувались у скаргах: оскарження процесуальних дій суддів по справах за участю скаржників; поведінку працівників суду та організацію роботи суду.
Основні питання, що порушувались у заявах: прохання роз’яснити положення діючого процесуального законодавства; прохання щодо сприяння у вирішенні справи у суді, надання копії роздруківки технічного засобу судового засідання.
За результатами розгляду 2 заяв керівником апарату суду зроблено застереження та зауважено на неухильному дотриманні вимог чинного процесуального законодавства та нормативних актів, що регулюють організацію роботи в судах загальної юрисдикції, а також наголошено до виконанні покладених на працівників апарату суду обов’язків, згідно посадових Інструкцій.
Упродовж першого півріччя 2014 року до Вінницького міського суду надійшов 1 запит народного депутата України, що був розглянутий в строки передбачені Законодавством України.
Звернень від Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни, ветеранів війни, непрацездатних осіб та осіб, які постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, багатодітних сімей, одиноких матерів, інших осіб, які потребують соціального захисту та підтримки – не надходило.
Разом з тим, на розгляді за вказаний період в суді перебувало 7 звернень громадян від осіб з інвалідністю.
За друге півріччя 2014 року
Розглянуто - 18 звернень, по кожному надана обґрунтована відповідь.
- Скарг – 12, із них колективних – 4, повторних, дублетних - не надходило, із інших установ та організацій - 2.
- Заяв – 6, із них повторних - 1. Дублетних не надходило.
Переважена більшість - скарги на роботу працівників апарату суду, скарги на судові рішення та вироки.
Поодиноко скарги на тяганину в судах та інші питання забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян.
За результатами розгляду 2 скарги визнані обґрунтованими та по 1 скарзі та 2 заявам керівником апарату суду зроблено застереження та зауважено на неухильному дотриманні вимог чинного процесуального законодавства та нормативних актів, що регулюють організацію роботи в судах загальної юрисдикції, а також наголошено до виконанні покладених на працівників апарату суду обов’язків, згідно посадових Інструкцій.
Для усунення причин надходження звернень громадян керівництвом суду та його заступниками на особистому прийомі громадян та під час проведення перевірок викладених у зверненнях фактів, підготуванні обґрунтованих відповідей громадянам, проводиться роз’яснення чинного законодавства, суті процесуальних документів у разі необхідності, особливостей роботи місцевого суду, компетенції та повноважень. Щоквартально на апаратних нарадах працівників суду розглядаються питання про підсумки роботи зі зверненнями громадян, зокрема щодо кількості звернень, їх категорії, основних питань, що зазначаються в зверненнях, строків розгляду звернень. Працівники, відповідальні за розгляд звернень громадян, попереджаються про недопущення порушень законодавства з питань розгляду звернень громадян.
Аналізи стану роботи по розгляду звернень громадян у Вінницькому міському суді Вінницької області постійно розміщуються на веб-сайті суду.
Робота по розгляду звернень громадян перебуває на постійному контролі у керівництва Вінницького міського суду Вінницької області.