flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Підсумки проведення анонімного анкетування у Вінницькому міському суді Вінницької області у період з 02 по 06 червня 2014 року

16 червня 2014, 13:29

           В  період з 02 по 06 червня 2014 року в приміщенні Вінницького міського суду Вінницької області було проведено анонімне опитування громадян - відвідувачів суду щодо оцінки рівня організації роботи суду шляхом анкетування.

         Керівництвом суду було розроблено анкету, що містила у собі питання про роботу структурних підрозділів суду, працівників апарату суду, їх зовнішнього вигляду та ставлення до громадян, зручність перебування відвідувачів у приміщенні суду, тощо.

Під час проведення анкетування, участь у ньому взяло 38 осіб. Загалом громадяни звертались до суду:  щоб подати документи – 30%, ознайомитись з матеріалами справи – 21%, отримати інформацію по справі – 26%, отримати копію рішення суду – 19%, з іншими питаннями  – 4%.

Аналізуючи відомості, отримані під час проведення опитування громадян – відвідувачів суду, слід зазначити, що громадяни «задовільно» оцінили зручності та комфортність умов перебування у суді. Зокрема, громадяни оцінили умови перебування в суді наступним чином:

«відмінно» - 15%;

«добре» - 27%;

«задовільно» - 38%;

«незадовільно» - 8%.

Разом з тим, 5 % громадян висловили зауваження щодо освітлення у коридорах та відсутність місць для сидіння на першому поверсі суду, відсутність кімнат для ознайомлення з матеріалами справ та кімнати для адвокатів, необхідність проведення ремонтних робіт туалетів, сходових клітин та загалом приміщення суду.

Інформаційні стенди та «Довідкове бюро»:

Відвідувачі суду високо оцінили роботу довідкового бюро та наповнення інформаційних стендів у Вінницькому міському суді.

Так майже 97% опитуваних респондентів висловили своє цілковите задоволення роботою довідкового. При зверненні до Довідкового бюро суду вони отримали всю необхідну інформацію. Працівник Довідкового бюро був ввічливим до відвідувачів та уважно віднісся до порушених громадянами питань. Єдина складність, що була виражена відвідувачами – це черги, що виникають через велику кількість людей біля кабінету, де розташоване довідкове бюро. Вирішенням цієї проблеми було запропоновано встановлення сучасного терміналу, де можна було б отримати інформацію про розгляд справи чи збільшення кількісного складу працівників довідкового бюро та перенесення його в окремий, більший за розміром  кабінет.

Щодо питання про наповнення інформаційних стендів – 76% відвідувачі суду, які прийняли участь у анкетуванні, задоволені висвітленням інформації на стендах, вважають її кількість достатньою та дуже зручною для використання, проте висловили бажання бачити списки призначених до розгляду справ у однаковому форматі.

Відділ прийому:

На думку респондентів, робота даного відділу в середньому заслуговує на оцінку «добре» (22% відвідувачів, що приймали участь в анкетуванні відмітили роботу відділу «відмінно», 46% - «добре», 24% - «задовільно», 10% - «незадовільно»). 88% висловили своє задоволення роботою відділу та ставленням до громадян (25% - «відмінно», 43% - «добре», 20% - «задовільно»). Щоправда, ще 20% відмітили своє незадоволення у ставленні до них працівника, що приймає заяви у каб. №115.

100% громадян запевнили, що жодного разу не стикалися з проявами корупції у відділі прийому, що свідчить про сумлінне виконання своїх професійних обов’язків працівниками відділу.

Відвідувачі суду висловили побажання щодо введення комп’ютерного обліку кількості аркушів документів, які подаються громадянами до суду.

Інформаційно-розпорядчий відділ:

Під час опрацювання заповнених анкет та підводячи підсумки проведеного анкетування, слід зазначити, що відвідувачі суду відзначили значне покращення роботи відділу з громадянами, своєчасне надання відповідей на звернення громадян та високий рівень надання допомоги відвідувачам суду при вирішенні процесуальних питань.

Так, 85% опитаних громадян відзначили ввічливе та уважне ставлення працівників відділу до відвідувачів та порушених ними питань. 76% респондентів відзначили оперативне опрацювання та своєчасне отримання відповідей на письмові звернення до суду, проте 20% зауважили на необхідності покращення роботи відділу щодо строків розгляду заяв, скарг та звернень громадян до суду.

100% громадян запевнили, що жодного разу не стикалися з проявами корупції у відділі прийому, що свідчить про сумлінне виконання своїх професійних обов’язків працівниками відділу.

На думку відвідувачів суду працівники відділу та їх відношення до відвідувачів заслуговують високої оцінки («відмінно» – 22%, «добре» – 63%, «задовільно» – 15%).

 

Відділ виконання:

Згідно результатів узагальнення даних проведеного опитування, громадяни високо оцінили відношення працівників відділу виконання до відвідувачів суду. Респонденти відмітили ввічливе та уважне ставлення до громадян у 79% випадків та у 21% випадків «вислухали громадян, проте допомогти не змогли».

На питання: «Чи отримали Ви відповіді на письмові звернення в строки  передбачені чинним законодавством» - 80% відповіли «так», 17%  - «ні».

Разом з тим 4%  з 100% опитуваних громадян зауважили, що стикались з проявами корупції у відділі виконання.

Загалом роботу працівників відділу та їх відношення до відвідувачів громадяни оцінили: «відмінно» - 21%, «добре» - 58%, «задовільно» - 28%.

Архівний відділ:

За підсумками проведеного опитування 60% респондентів вважають, що робота відділу залишає бажати кращого, 23% вважають роботу відділу незадовільною і лише 17%-м  громадян сподобалась співпраця з працівниками відділу.

Більше 60% опитуваних громадян зауважили, що невчасно отримували відповіді на запити, які виконували працівники архівного відділу.

Загалом робота працівників архівного відділу та їх відношення до відвідувачів було оцінено: «відмінно» - 5%, «добре»  – 20%,  «задовільно» - 64%, «незадовільно» - 11% .

Разом з тим, 100% громадян запевнили, що жодного разу не стикалися з проявами корупції у архівному відділі.

Секретарі судового засідання та апарат суду:

Під час опитування відвідувачі суду мали змогу оцінити ефективність організації роботи секретарів судового засідання та працівників апарату суду та рівень виконання ними своїх посадових обов’язків.

 

 

Так, при проведенні узагальнення анкетування було встановлено наступні результати:

-         65% громадян завжди оперативно були проінформовані про час та місце розгляду своєї справи;

-         54% оцінили, як «добре» відношення секретарів судового засідання до учасників судового процесу;

-         Старанність та сумлінність працівників апарату суду було оцінено на «відмінно» - 10%, «добре» - 66%, «задовільно» - 14%, «не задовільно» - 10%;

-         Бажання допомогти відвідувачам суду оцінено, як «відмінно» - 20%, «добре»  - 50%, «задовільно» - 17%, «незадовільно» - 9%;

-         Форму одягу працівників суду оцінено як «відмінно» - 20%, «добре» - 40%, «задовільно» - 25%, «не задовільно» - 8%. Разом з тим значна кількість опитаних громадян виразила побажання щодо введення для працівників апарату суду форменого одягу;

-         Ввічливе та коректне ставлення працівників у відношенні до відвідувачів суду відмітили понад 70% опитуваних громадян;

-         35% опитуваних відмітили  безпосередній зв'язок між ставленням працівників апарату суду до відвідувачів та соціальним статусом останніх. Проте майже 50% відмітили, що їх соціальний статус не впливає на ставлення працівників апарату до громадян;

 

Сайт суду на веб-порталі «Судова влада України»:

         За підсумками проведеного анкетування, слід зазначити, що понад 80% відвідувачів суду користуються сайтом Вінницького міського суду та його сторінками у соціальних мережах Інтернету. Понад 90% громадян виразили задоволення роботою сайту, його зручність та доступність інформації зауважили, що знаходять на ньому багато необхідної для себе інформації.

Опитувані громадяни зауважили на можливості висвітлення на сайті інформації щодо перебування суддів міського суду у відпустці або відрядженні.

Загалом робота суду організована належним чином, але є певні недоліки вважає більше 40 % опитаних. Ми вдячні всім, хто прийняв участь в опитуванні, результати анкетування будуть враховані у подальшій роботі суду.